Chì tippi di l'equipaggiu di alimentazione sò usati in l'allevamentu di polli?

1. Finu à l'equipaggiu di riscaldamentu
pò ghjunghje u scopu di riscaldamentu è a preservazione di u calore, u riscaldamentu elettricu, u riscaldamentu di l'acqua, i stufe di carbone è ancu kang, u pianu kang è altri metudi di riscaldamentu ponu esse sceltu, ma deve esse nutatu chì u riscaldamentu di stufe di carbone hè bruttu è propensu à gas. avvelenamentu, cusì deve esse aghjuntu una chimney..Prestate attenzione à l'insulazione termale quandu u disignu di a casa.2. A ventilazione meccanica deve esse usata in chjusu.

2. Case di pollame cù l'equipaggiu di ventilazione
Sicondu a direzzione di u flussu di l'aire in a casa, pò esse divisu in dui tipi: ventilazione horizontale è ventilazione verticale.A ventilazione laterale significa chì a direzzione di u flussu di l'aire in a casa hè perpendiculare à l'assi longu di a casa, è a ventilazione longitudinale si riferisce à un metudu di ventilazione in quale un gran numaru di ventilatori sò cuncentrati in un locu, perchè u flussu di l'aria in a casa. hè parallelu à l'assi longu di a casa.A ricerca è a pratica dapoi u 1988 anu dimustratu chì l'effettu di a ventilazione longitudinale hè megliu, chì pò eliminà è superà u fenomenu di ventilazione anguli mortu è a velocità di u ventu chjuca è irregolare in a casa durante a ventilazione trasversale, è à u stessu tempu eliminà l'inconvenienti di croce. -infezzione trà i pollastri causata da a ventilazione trasversale.

3. Equipamentu di supply supply d'acqua
Da a perspettiva di risparmià l'acqua è di prevenzione di a contaminazione bacteriana, i bevitori di capezzoli sò l'equipaggiu più ideale per l'approvvigionamentu d'acqua, è deve esse selezziunati i bevitori di alta qualità.Oghje, l'usu più cumuni di i gaddini adulti di cage è di e galline ondule sò i lavandini in forma di V, chì spessu currenu l'acqua per l'approvvigionamentu di l'acqua, ma passanu energia ogni ghjornu per scrub the sinks.E fontane automatiche di tippu pendente ponu esse aduprate per l'allevamentu di i pulcini in orizzontale, chì hè à tempu igienicu è risparmiu d'acqua.

4. L'equipaggiu di alimentazione
principarmenti usa l'abbeveratoio automaticu, è i pollastri in gabbia usanu tutti l'abbeveratoi longu.Stu metudu di alimentazione pò ancu esse usatu in u brooding flat, è pò ancu esse usatu per l'alimentazione da buckets appiccicati.A forma di l'alimentu hà una grande influenza nantu à u lanciamentu di l'alimentazione per i pollastri.L'alimentatore hè troppu pocu è ùn ci hè micca una prutezzione di u bordu, chì pruvucarà assai scarti alimentari.

5. Agriculture di pollame cù un altu gradu di mecanizazione di l'equipaggiu di cullizzioni d'ova
Aduprate cinturini trasportatori per cullà automaticamente l'ova, chì hà una alta efficienza, ma un altu ritmu di rottura.In uttrovi, l'agricultori di pollo in generale recullanu l'ova à a manu.

6. Equipamentu di a machina di pulizia di manure
In generale, l'agricultori di pollame utilizanu a rimozione manuale di manure in una basa regulare, è a rimozione di manure meccanica pò esse aduprata per a splutazioni di pollo più grande.

7. Gabbie
pò esse brooded cù pannelli di maglia o brooders multi-layer tridimensionali;in più di l'alimentazione di a reta piatta, i pollastri allevati sò soprattuttu cresciuti in gabbie di brooding overlapping o stepped, è l'agricultori utilizanu soprattuttu ova di trasferimentu direttu di 60-70 ghjorni Chicken Coop.E galline poni sò basicamente ingabbiate.Attualmente, ci sò parechji pruduttori domestici di cage di pollo, chì ponu esse acquistati secondu a situazione attuale.L'area di a gabbia di pollulu deve esse garantita.

8. Equipamentu di illuminazione
In Cina, i lampadini ordinarii sò generalmente usati per l'illuminazione, è a tendenza di u sviluppu hè di utilizà lampade à risparmiu energeticu.Parechje splutazioni di pollame installanu interruttori cuntrullati in u tempu per rimpiazzà l'interruttori manuali per assicurà un tempu di illuminazione precisa è affidabile.


Tempu di post: Jul-06-2022