I funtani d'acqua sò spessu usati in a splutazioni di pollo?

Tutti l'agricultori cunnosci l'impurtanza di l'acqua in l'allevamentu di i polli.U cuntenutu di l'acqua di i pulcini hè di circa 70%, è u cuntenutu di l'acqua di i pulcini in 7 ghjorni d'età hè finu à u 85%, cusì i pulcini sò facilmente disidratati.I pulcini anu una alta mortalità dopu a desidratazione è sò pulcini debuli ancu dopu a ricuperazione.

L'acqua hà ancu un grande impattu nantu à i polli adulti.I pollastri chì mancanu l'acqua hà un grande impattu nantu à a produzzione d'ova.A ripresa di l'acqua potabile dopu chì i pollastri ùn mancanu d'acqua per 36 ore pruvucarà una calata irreversibile in a produzzione d'ova.In u tempu d'alta temperatura, i pollastri sò pocu di acqua.Morte massive in poche ore.

Attualmente, ci sò cinque tippi di fontane di abbeveratoi cumunimenti aduprate in a splutazioni di pollastre: fontane per abbeveratoio, fontane per abbeveratoio, fontane per abbeveratoio Plasson, fontane per abbeveratoio, e fontane per abbeveratoio.

Abbeveratoio
A fontana di l'abbeveru pò vede megliu l'ombra di l'utensili tradiziunali.A fontana di l'abbeveratoghju hà sviluppatu da a necessità di l'approvvigionamentu d'acqua manuale à l'approvvigionamentu d'acqua automaticu attuale.

I vantaghji di l'abbeveratore: l'abbeveratoio hè faciule d'installà, micca faciule da dannu, faciule da spustà, senza esigenze di pressione d'acqua, è pò esse cunnessu à una pipa d'acqua o un cisterna d'acqua per scuntrà l'acqua potabile di grandi gruppi di. pollastri à u listessu tempu (un abbeveratoghju hè equivalente à 10 Plasones supply d'acqua da a fontana potabile).

I svantaghji di i bevitori di l'acqua: u cisterna d'acqua hè esposta à l'aria, è l'alimentu, a polvera è l'altri sundries sò faciuli di cascà in u tank, causendu a contaminazione di l'acqua potabile;I polli malati ponu facilmente trasmette i patogeni à i pollastri sani per via di l'acqua potable;i tanki d'acqua esposti pruvucanu a casa di pollastru per esse umida;l'acqua residua;bisognu di pulizia manuale ogni ghjornu.

Requisiti di stallazione per l'abbeveratoi: l'abbeveratoi sò stallati fora di a recinzione o nantu à u muru per impediscenu chì i pollastri pissinu è contaminanu a fonte d'acqua.

A lunghezza di l'abbeveratore hè soprattuttu di 2 metri, è pò esse cunnessu à tubi d'acqua 6PVC, tubi 15mm, tubi 10mm è altri mudelli.L'abbeveratoi pò esse cunnessi in serie per risponde à i bisogni di l'acqua potabile di e splutazioni à grande scala.

I funtani d'acqua sò spessu usati in a splutazioni di pollastre1

Abbeveratoio a vacuum
A fontana per beie à vacuum, cunnisciuta ancu com'è a fontana in forma di campana, hè a fontana per abbeveru di pollo più familiare.Ancu s'ellu hà difetti naturali, hà un grande mercatu d'utilizatori è dura per un bellu pezzu.

Vantaghji di funtani di vacuum drinking: low cost, una funtana vacuum drinking hè pocu à circa 2 yuan, è u più altu hè solu circa 20 yuan.Resistente à l'usura è durable, hè spessu vistu chì ci hè un bollitore davanti à e case rurali.Dopu à u ventu è a pioggia, pò esse usatu cum'è solitu cù quasi zero fallimenti.

Disadvantages di vacuum drinking fontanes: Hè bisognu à esse pulita manualmente 1-2 volte à ghjornu, è l'acqua hè aghjuntu manualmente parechje volte, chì hè tempu è laboriosa;l'acqua hè facilmente contaminata, soprattuttu per i pulcini (i pulcini sò chjuchi è faciuli di passà).

A stallazione di a fontana di vacuum drinking hè simplice è hè custituita solu da u corpu di u cisterna è a tavola d'acqua.Quandu s'utilice, riempie u tank cù l'acqua, vite nantu à a tavola d'acqua, è poi chjappà a testa in terra, chì hè simplice è faciule d'utilizà, è pò esse piazzatu in ogni mumentu, in ogni locu.

I funtani d'acqua sò spessu usati in a splutazioni di pollo2

Nota:Per riduce i spruzzi di l'acqua potabile, hè cunsigliatu di aghjustà l'altitudine di u pad secondu a dimensione di u pollulu, o di chjappà.In generale, l'altitudine di a tavula di l'acqua deve esse à u listessu livellu chì u spinu di u pollulu.

Bevitore di capezzoli
U nipple drinker hè un bevitore mainstream in l'agricultori.Hè assai cumuni in a splutazioni à grande scala è hè attualmente u bevitore automaticu più ricunnisciutu.

I vantaghji di u bevitore di capezzoli: sigillati, siparati da u mondu esternu, micca faciule da esse contaminatu, è ponu esse puliti in modu efficace;ùn hè micca faciule per fughje;supply d'acqua affidabile;risparmiu d'acqua;aghjuntu automaticu di acqua.

Disadvantages di nipple drinkers: Dosing to cause blocks and difficult to remove;stallazione difficiule;altu costu;qualità irregolari;difficiule di pulisce.

U nipple drinker deve esse usatu in cunghjunzione cù più di 4 pipi è 6 pipi.A pressione di l'acqua di i pulcini hè cuntrullata à 14.7-2405KPa, è a pressione di l'acqua di i pollastri adulti hè cuntrullata à 24.5-34.314.7-2405KPa.

I funtani d'acqua sò spessu usati in a splutazioni di pollo

Nota:l'acqua subitu dopu a stallazione di a tettina, cum'è u puddastru u piccarà è ùn u piccarà più una volta chì ùn ci hè micca acqua.Hè ricumandemu micca di utilizà sigilli di gomma chì sò faciuli d'età è di fuga, è i sigilli PTFE ponu esse sceltu.


Tempu di post: Jul-06-2022