Dieci vantaghji di l'alimentatore di pollame di a marca Jinlong

Sè vo site un avicoltore, site prubabilmente cuscente di l'impurtanza di furnisce i vostri gaddini cù u tipu d'alimenta.Questu hè induve a marca Jinlongalimentatore di pollameentra.

In issu articulu, avemu Mulateri Di L'discutà dece vantaghji di usu Jinlong Brand avicultura gaddina, è cumu si pò benefiziu a vostra splutazioni avicultura.

mangimi-botti-puddaru-botti

Vantaggio 1: Aghjunghjite i raghji UV è l'antioxidanti, aduprà più longu

L'alimentatori di pollame di marca Jinlong sò pensati per resiste à e cundizioni climatichi duru.Venenu cù raghji UV è antioxidanti chì li permettenu di durà più longu, ancu in u sole è a pioggia.

Vantaggio 2: U manicu hè faciule da purtassi è appiccà

L'alimentatori di pollame di a marca Jinlong venenu cù un manicu faciule d'utilizazione chì li rende faciule da trasportà è appiccà.Questu significa chì pudete spustà in a vostra splutazioni avicola senza assai difficultà.

Vantaggio 3: A basa rossa attrae uccelli

A basa rossa di l'alimentatore di pollo di a marca Jinlong aiuta à attruverà l'acelli, postu chì u rossu hè un culore chì i pollastri sò naturalmente attirati.Questu facenu più faciule per i pollastri per truvà è aduprà l'alimentatore.

Vantaggio 4: Facile à Operare è Movimentu, Facile à Pulisce è Disinfettà

L'alimentatori di pollame di a marca Jinlong sò cuncepiti cù meccanismi faciuli à uperà chì facenu fàciule à aduprà.Sò ancu faciuli di spustà intornu à a vostra splutazioni avicola è ponu esse puliti è disinfettati facilmente.

Vantaggio 5: Lame Anti-Scratch Aiutanu à Prevene l'affollamentu è l'alimentazione di rifiuti

L'alimentatori di pollame di a marca Jinlong venenu cù lame anti-scratch chì aiutanu à prevene l'affollamentu è i rifiuti alimentari.Queste lame assicuranu chì i pollastri anu accessu à l'alimentu senza pruvucà un sovraffollamentu, chì pò aumentà i rifiuti alimentari.

Vantaggio 6: Copertura per mantene l'alimentazione pulita è secca

A copertina chì vene cù a marca Jinlongalimentatore di pollameaiuta à mantene l'alimentazione pulita è secca.Questu assicura chì l'alimentazione ùn hè micca contaminata o umita, chì pò purtà à prublemi di salute per i vostri polli.

alimentatore di pollame

Vantaggio 7: Reduce Waste Feed

Utilizà l'alimentatore di pollame di a marca Jinlong pò aiutà à riduce i rifiuti alimentari in a vostra splutazioni avicola.Questu hè chì l'alimentatore hè designatu per prevene l'overcrowding è u spillage di l'alimentazione, chì pò purtà à i rifiuti.

Vantaggio 8: Salvà u costu agriculu

L'alimentatore di pollame di marca Jinlong pò aiutà à risparmià i costi agriculi.Questu hè perchè aiuta à riduce i rifiuti di l'alimentazione, chì significa chì avete bisognu di cumprà menu alimentazione per i vostri polli.Questu pò traduce in un risparmiu significativu cù u tempu.

lALPJxDjyr50gEfNAyDNAyA_800_8001
alimentatore di pollame 2

Vantaggio 9: U vostru Logo pò esse stampatu cum'è necessariu

L'alimentatori di pollo Jinlong Brand ponu esse persunalizati per include u vostru logu.Questu facenu un strumentu di marketing eccellente per a vostra splutazioni avicola.

Vantaggio 10: Alimentatori di pollame di capacità differenti adattati per ogni splutazioni avicola

L'alimentatori di pollo Jinlong Brand venenu in diverse capacità, chì significa chì pudete sceglie quellu chì hè più adattatu per a vostra splutazioni avicola.Questu assicura chì pudete furnisce i vostri polli cù a quantità ghjusta di alimentazione senza overfeeding.

In cunclusioni, a marca Jinlongalimentatore di pollamehè un must-have per ogni avicoltore.Hè pensatu per l'alimentazione faciule è l'alimentazione di scarti zero, è vene cun dece vantaghji chì facenu un investimentu eccellente per a vostra splutazioni avicola.Allora s'è vo vulete migliurà a salute è a produtividade di i vostri gaddini, cunzidira à invistisce oghje in l'alimentatore di pollo Jinlong Brand.


Tempu di post: Apr-24-2023