Cumu hè fatta a tavola d'ova, è chì prucessu?

1.Sicondu i requisiti o specificazioni di mostra, prima fate u muffa di blister di vassoi d'ova.In cundizioni nurmali, aduprate gypsum per fà u muffa di imballaggio blister, lasciate seccu cumplettamente o seccu, è poi sicondu i cundizioni specifichi di a superficia di u pruduttu, s'ellu Perfora parechji buchi chjuchi in i bassi bassi chì affettanu l'aspettu di u pruduttu. imballaggio.

2.U prossimu passu hè di mette u muffa di vassoi d'ova in a piastra di ferru superiore di a camera di vacuum dopu chì u muffa di vassoi d'ova hè cumplettamente secca, è poi carica u fogliu di plastica in a dimensione applicabile secondu a dimensione di u vasu di u vasu, è dopu. mette u fogliu nantu à a piastra di ferru superiore.Mettite in l'armadiu di legnu di riscaldamentu per rinfurzà cumplettamente, è poi mette l'armadiu di legnu inseme cù u fogliu di plastica nantu à u fornu di temperatura constante per u trattamentu di ammorbidisce.

3.U terzu passu hè più criticu.Mettite a foglia di plastica ammorbidita cù l'armadiu di legnu in a camera di vacuum, accende l'interruttore di aspirazione, è aspira l'aria in a camera di vacuum.Dopu chì a foglia di plastica hè rinfriscata, u stessu moldu hè ottenutu.A listessa tavola d'ova cuncave.Dopu ci hè a finitura di scatuli di imballaggio d'ova;dopu à trimming è finitu i vassoi ova pruduciutu, hè a scatula di imballaggio d'ova finita, perchè pò esse venduta fora di a fabbrica.

Classificazione
1. Vassoio d'ova di polpa
I vassoi d'ova di polpa sò principalmente fatti di pasta di carta riciclata è pressatu da macchine di furmazione.A causa di u so prucessu simplice di produzzione, u prezzu bassu è senza contaminazione ambientale, hè chjamatu imballaggio "verde" è hè u tipu più cumuni di vassoi d'ova in a vita di ogni ghjornu.

2. Vaschetta d'ova di plastica
I vassoi d'ova di plastica sò fatti di plastica, chì ponu pruducia vassoi d'ova culurite è bella forma.A causa di u so altu costu, hè generalmente utilizatu più in supermercati high-end.

3. Singulu vassellu d'ova
I vassoi d'ova d'una sola pezza sò generalmente usati in case o ristoranti occidentali.Hanu e caratteristiche di forma carina è usu cunvene, chì ponu efficacemente impediscenu l'ova di rotulà da a tavula.Hè una piccula stoviglia opzionale per una casa elegante.

4. Vassoia d'ova
U vassou d'ova in vassoi pò cuntene decine d'ova in una tavola, secondu a dimensione, è hè ancu un strumentu di imballaggio d'ova.


Tempu di post: Jul-06-2022