Cumenti nantu à i vantaghji è i svantaghji di i funtani d'abbeveru cumunimenti utilizati in l'agricultori di pollame è precauzioni

L'agricultori cunnosci l'impurtanza di l'acqua in l'allevamentu di gaddini.U cuntenutu di l'acqua di i pulcini hè di circa 70%, è quellu di i pulcini sottu à 7 ghjorni hè finu à 85%.Dunque, i pulcini sò propensi à a mancanza d'acqua.I pulcini anu una alta mortalità dopu à i sintomi di disidratazione, è ancu dopu a ricuperazione, sò pulcini debuli.

L'acqua hà ancu un grande impattu nantu à i polli adulti.A mancanza d'acqua in i pollastri hà un grande impattu nantu à a produzzione d'ova.A ripresa di l'acqua potabile dopu à 36 ore di mancanza d'acqua pruvucarà una forte calata irreversibile in a produzzione d'ova.In tempu d'alta temperatura, i pollastri ùn mancanu d'acqua Uni pochi d'ore causanu assai morti.

Assicurà l'acqua potabile normale per i polli hè una parte essenziale di l'alimentazione è a gestione di a splutazioni di pollastre, cusì quandu si tratta di l'acqua potabile, penserete à i cuntenituri d'acqua potabile.Ogni famiglia in a campagna alleva uni pochi di gaddini per u so propiu alimentu o per qualchì soldi di sacchetta.Perchè ci sò pocu gaddini, a maiò parte di i cuntenituri di l'acqua per i gaddini sò chjappi rotti, putti rotti, è a maiò parte di elli sò lavande di cimentu, chì ponu facilmente risolve u prublema di l'acqua potabile per i gaddini.A mette in una splutazioni di pollo ùn hè micca cusì senza preoccupazioni.

Attualmente, ci sò cinqui tippi di fontane d'acqua cumunimenti utilizati in l'agricultori:fontane per abbeveratoio, fontane per abbeveratoio, fontane per abbeveratoio prasong, fontane per abbeveratoio e fontane per abbeveratoio.

Chì sò i vantaghji è i disadvantages di sti fontane di beie, è chì sò i precautions in usu?

abbeveratoio

A fontana di l'abbeveru pò vede megliu l'ombra di l'utensili tradiziunali.A fontana di l'abbeveru hà sviluppatu da a necessità di l'approvvigionamentu d'acqua manuale à u principiu à l'approvvigionamentu d'acqua automaticu avà.

I vantaghji di l'abbeveratore:L'abbeveratore hè faciule d'installà, micca faciule da dannu, faciule da spustà, ùn hè micca bisognu di esigenze di pressione d'acqua, pò esse cunnessu à una pipa d'acqua o un cisterna d'acqua, è pò suddisfà un grande gruppu di polli chì bevenu acqua à u stessu tempu. (un abbeveratoio equivale a 10 plassons) fornitura d'acqua da fontane).

I svantaghji di e fontane per abbeveru:l'abbeveratoghju hè espostu à l'aria, è l'alimentazione, a polvara è l'altri detriti sò faciuli di cascà in l'abbeveratoio, causendu a contaminazione di l'acqua potabile;i pollastri malati ponu facilmente trasmette i patogeni à i pollastri sani attraversu l'acqua potable;L'abbeveratoi esposti pruvucanu i pollastri umidi ;Rifiuti d'acqua ;Necessita una pulizia manuale ogni ghjornu.

Requisiti per l'installazione di fontane per abbeveratoio:I funtani di l'abbeveratoghju sò stallati fora di a fence o accantu à u muru per impediscenu chì i pollastri ùn pissinu è inquinanu a fonte d'acqua.

A lunghezza di a fontana di l'abbeverata hè soprattuttu di 2 metri, chì pò esse cunnessu à tubi d'acqua 6PVC, tubi 15mm, tubi 10mm è altri mudelli.I funtani di l'abbeveratoghju ponu esse cunnessi in serie per risponde à i bisogni di l'acqua potabile di e splutazioni à grande scala..Attualmente, u prezzu di e funtane à abbeveru hè soprattuttu in a gamma di 50-80 yuan.A causa di i svantaghji evidenti, sò stati eliminati da e splutazioni.

Abbeveratoio a vacuum

E fontane per abbeveratoio a vacuum, cunnisciute ancu com'è fontane per abbeveratoio a campana, sò e fontane per abbeverare i polli più familiari.Sò più cumuni in a piccula agricultura di vendita.Sò ciò chì spessu chjamemu vasi di pollo.Ancu s'ellu hà difetti naturali, hà un grande mercatu d'utilizatori è hè durabile.

Vantaghji di e fontane à vacuum:bassu costu, una fontana di beie à vacuum hè pocu à circa 2 yuan, è u più altu hè solu circa 20 yuan.Hè resistente à l'usura è durable.Si vede spessu chì ci hè una buttiglia d'acqua potabile davanti à e case campagnole.Dopu à u ventu è a pioggia, pò esse usatu per lavà è lavà cum'è solitu, cù quasi zero fallimentu.

I svantaghji di e fontane à vacuum:A pulizia manuale hè necessariu 1-2 volte à ghjornu, è l'acqua hè aghjuntu manualmente parechje volte, chì hè tempu è laboriosa;l'acqua hè facilmente contaminata, soprattuttu per i pulcini (i gaddini sò chjuchi è faciuli di passà).
U dispenser d'acqua di vacuum hè faciule d'installà, custituitu da solu duie parti, u corpu di u cisterna è a tavola d'acqua.Quandu hè in usu, riempia u tank cù acqua, vite nantu à a tavula di l'acqua, è mette a testa in terra.Hè simplice è faciule, è pò esse piazzatu in ogni mumentu è in ogni locu.

Nota:Per riduce a spruzzatura di l'acqua potabile, hè cunsigliatu di aghjustà l'altezza di a matera secondu a dimensione di u pollulu, o di alzà.In generale, l'altitudine di a tavola d'acqua deve esse uguali à u spinu di u pollulu.

Fontana di Plasson

A funtana d'acqua di Plasson hè una spezia di funtana automatica, chì hè soprattuttu utilizata in picculi splutazioni.Ci hè una altra storia per dì quandu si parla di Plasson.U nome Plasson sona stranu?Ùn hè micca casuale.Plasone hè statu uriginale sviluppatu da una cumpagnia israeliana chjamata Plasone.In seguitu, quandu u pruduttu hè ghjuntu in Cina, hè statu rapidamente impeditu da un gran numaru di persone intelligenti in Cina.Infine, Plasone hà cuminciatu à esse vendutu da a Cina à u mondu.

Vantaghji di Plasson:fornitura d'acqua automatica, forte è durable.

I svantaghji di Plasson:A pulizia manuale hè necessaria 1-2 volte à ghjornu, è a pressione di l'acqua di u rubinettu ùn pò micca esse aduprata direttamente per l'approvvigionamentu d'acqua (torre d'acqua o cisterna d'acqua pò esse aduprata per u supply d'acqua).

Plasson deve esse usatu inseme cù tubi è tubi d'acqua di plastica, è u prezzu di un Plasone hè di circa 20 yuan.

bevitore di capezzoli

E fontane di abbeveratoi per i capezzoli sò e fontane d'abbeverate mainstream in l'agricultori.Sò assai cumuni in a splutazioni à grande scala è sò attualmente i funtani automatichi più ricunnisciuti.

I vantaghji di u nipple drinker:sigillati, siparati da u mondu esternu, ùn sò micca faciuli di contaminazione, è ponu esse puliti in modu efficace;ùn hè micca faciule per fughje;supply d'acqua affidabile;risparmiu d'acqua;aghjunta automatica di acqua;utilizatu per i pollastri di diverse età riproduttiva.

I svantaghji di i bevitori di capezzoli:dosing per causà bloccu è micca faciule da sguassà;difficiuli di stallà;altu costu;qualità variabile;difficiule di pulisce.
L'abbeveratore per capezzoli si usa in cumbinazione cù più di 4 pipi è 6 pipi.A pressione di l'acqua di i pulcini hè cuntrullata à 14.7-2405KPa, è a pressione di l'acqua di i pollastri adulti hè cuntrullata à 24.5-34.314.7-2405KPa.

Nota:L'acqua subitu dopu a stallazione di u capezzolu, perchè i pollastri u piccaranu, è una volta chì ùn ci hè micca acqua, ùn u piccaranu micca.Hè ricumandemu micca di utilizà anelli di sigillatura di gomma per i bevitori di capezzoli chì sò propensi à l'anziane è a fuga d'acqua, è ponu esse selezziunati anelli di sigillatura in Teflon.

U prezzu unicu di e fontane per beie di capezzoli hè bassu à circa 1 yuan, ma per via di a grande quantità necessaria, u costu di input relative hè altu.


Tempu di Postu: Dec-12-2022